Følgere

Totalt antall sidevisninger

søndag 20. januar 2013

20-01-2013 : Solen er kommet tilbake

















Hei alle sammen og Godt Nytt år!

 
I dag er solen kommet tilbake etter at
den har vært borte siden 20 november 2012.
Normalt burde vi ha mye snø nå, men
som dere ser er det bare fjellene  som er dekket av snø.

Jeg har hatt pause fra bloggen min siden høsten 2012.
Jeg sliter litt med en dårlig rygg og nakke. Sitte med datamaskinen,
redigere bilder osv.,er ikke lett og  tar mest tid.
Skal nå prøve og få lagt inn noen bilder av og til. 



Ser det er godt besøk på bloggen min og det setter jeg stor pris på.



Mine beste hilsener og en klem 
til alle sammen.



Nordis








8 kommentarer:

  1. Så fint å se at dere har fått sola tilbake. Kjempeflotte bilder!

    SvarSlett
  2. Zdjęcia z promieniami słońca są piękne, a widok na trzecim zdjęciu wspaniały. Życzę zdrowia.
    Bilder fra solstrålene er vakker, og visningen på det tredje bildet stor. Jeg ønsker deg helse.

    SvarSlett
  3. Ja das Licht der Sonne ist für manche Bilder notwendig.
    Schöne Bilder vor allen das letzte Bild ist klasse.

    Gruß
    Noke

    SvarSlett
  4. Aina - Giga - Wong Ching Wah - Noke.

    I thank you so much for the nice comments.
    Best Regards
    Nordis

    SvarSlett
  5. Ehdottomasti aivan upeita kuvia. Nämä ovat taidetta.
    Kevät on lähellä, te otatte aina ensimmäisen auringon ilolla vastaan, samoin mekin.
    Have a nice new week
    orvokki

    SvarSlett
  6. As allways, my dear friend your photos are wonderful!!!!
    I wish you a very happy new year, with a good health and blessing!
    Many greetings

    SvarSlett
  7. orvokki - magda!
    I thank you so much for the nice comments.
    Many greetings and a hug.
    Nordis

    SvarSlett

I thank you for all your comments.
I really appreciate it.

Have a nice day
Greetings
Nordis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...